Hm, to je fakt, ze pri zavretych celustiach som este kontrolku Zr svietit nevidel
BTW, ten tetris+novokacer...ehm To by nam aj Vieden zavidela...tam to maju v opacnom garde - klobasa+solo vlek Ale donutit tie 2 vozy dohodnut sa tak, aby netrhali kuple a nesnazili sa jeden druheho naburat...no...toho umelca co to nastavi, by som chcel vidiet
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Takúto súpravu si mohol vidieť, ale jedine tak, že jedno vozidlo bolo aktívne a druhé bolo ťahané alebo tlačené, obsadené brzdárom. Vozidlá K2 ani K2S nemajú výbavu pre dvojčlenné riadenie. Ani by to nedávalo zmysel, lebo ak ny sme neboli limitovaní zákonom na 40 m, tak môžeme prevádzkovať súpravy 2*T3 s rovnakou kapacitou a výrazne lepšími trakčnými vlastnosťami.
Supravy 2xK2S by teoreticky mozne boli, az na to ze by si to, ak sa nemylim, vyzadovalo iste upravy vyzbroje kvoli umozneniu viacclenneho riadenia. Okrem toho doinstalovanie spriahacich zasuviek, a prevadzkovat by sa to muselo bud na 2 zberace, alebo dorobit do vozov 600V prepoje, medzivozove stykace, a 3-polohovy odpojovac, a okrem toho zasa poposuvat povelove a odblokovacie kontakty vyhybiek
A mam pocit, ze tie upravy by stali prilis vela, nez aby sa na ne niekto podujal. Nehovoriac o tom, ze by sme si takym spriahnutim znizili pocet vypravitelnych vlakov, a nezabezpecili by sme ani sucasnu vypravu.
Ci by aj vyzbroj K2 bola schopna viacclenneho riadenia, to fundovane povedat neviem. No ak aj ano, tak tiez az po upravach. A kedze K2 v povodnom vyhotoveni je dnes uz neperspektivne vozidlo, do neho uz nikto investovat nebude, okrem GO spojenych s modernizaciou.
BigMac