Reply on: Sommelier #53286:
Takže, ja osobne vôbec nie som proti nákupu 15-metrových vozidiel, iba som povedal, že kĺbové sú potrebné viac. Podľa mňa však aj 15-metrové vozidlá nájdu svoje uplatnenie, môj osobný názor je, že by sa uchytili na linkách 96 (pri zachovaní súčasného intervalu); 88 (pri veľmi miernom zhustení intervalu v čase najväčších náporov študentov) a 50 (pri zhustení ranného intervalu na 8 minút). A aby ste nehovorili, že by som zrieďoval tam, kde nechodím, uvedenými linkami cestujem a tie, na ktoré si myslím 15-metrové autobusy sa hodia ale nejazdím nimi, som nenapísal. ?
Beus
Tu mestotvornost sme napadali preto, lebo si to prezentoval ako objektivny fakt, nie ako tvoj subjektivny nazor. Keby z napisaneho bolo jasne, ze je to tvoj osobny pohlad, bola by situacia ina
S vymenou cestujucich - nikto sa nesnazi porovnavat moznosti a) kupenia 15m NP vozov s moznostou b) nekupenia ziadnych vozov, ako to robis ty
Ta poznamka o velkom meste bola odo mna. Samozrejme, mas pravdu, z tebou spominanych hladisk stale sme len dedinka, ale poznamka bola adresovana na prepravne naroky, ktore SU velke, nech je BA akokolvek nekoncepcna. A ciastocne aj vdaka tomu.
15m vozy iste uplatnenie najdu, ale tragediou je to, ze sa miesto nich nekupili 18m vozy, pretoze za tychto okolnosti nedokazeme udrzat uroven MHD ani len na sucasnej urovni. Totiz, aj ked pribudne nieco nove a pekne a NP a snad aj spolahlive, tak celkova uroven MHD klesne. A to tragedia naozaj je. Najma v situacii, ked bola sanca, aby neklesla.
Ale som rad, ze si das povedat, a akceptujes rozumne argumenty