Reply on: N/A #53258:
No tá trať do Stupavy - už prestaňte snívať. Ministerstvo dopravy a ZSSK majú iné priority, veď ešte ani nepostavili prioritnú trať v národnom záujme do Stupavy, ktorú mi(ni)ster Prekopovič sľúbil svojim rodákom. A BRKS by tam vypravovala nejaký ROMANtický črep, vždy jeden pár v pondelok, stredu a piatok - ďakujem neprosím. Len tam pekne nechajte smradobusy. ?
Ked prejdu dva 15m, dva 18m neprejdu?
Mike
Jediné, čo zachráni bratislavskú MHD postavenú hlavne na autobusoch je nákup nových kĺbových, minimálne 18 metrových vozov. Dodávka akýchkoľvek kratších, nekĺbových vozov vôbec neprispeje k zachovaniu doterajšej úrovne prevádzky, o zlepšení ani nehovoriac. Ten, kto si myslí opak nehodnotí situáciu so znalosťou veci.
Ikarusy 280 sa vyraďujú iba kvoli prasknutému rámu, ale aj to v optimistickom priemernom počte 1 za mesiac. (momentálne ich jazdí 30.)
Kapacita 15m busa je evidentne menšia, viď skúšobná prevádzka MANu a mercedesu. Na linkách ako napr. 21, 83 sa tam nezmestili všetci cestujúci, čo ináč kĺbak poberie v pohode.
Okrem iného aj manévrovanie s ním bude horšie, niektorí vodiči s tým budú mať problémy. A nie že" su lepsie skladovatelne vo vozovniach", ale práveže manévrovanie vrámci vozovní bude horšie. (Napr. ako kanál DO, pumpa - neviem, neviem, či sa na to pri stavbe novej plničky CNG na Juráku myslelo ? )