http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_6
Ako v Ulanbátare
Múzeum dopravy v Bratislave je jediným svojho druhu na Slovensku. V júni 1999 ho slávnostne otváral premiér Dzurinda s vtedajším ministrom kultúry Milanom Kňažkom. Načo však bola tá paráda, keď mu teraz hrozí zánik? Zbúranie Skladu II, kde je umiestnená podstatná časť zbierky, totiž múzeum pochová. Snaha o zrušenie tejto kultúrnej pamiatky však potvrdzuje, že sa Pamiatkový úrad veľmi pomýlil. Keď navrhol zúženie pamiatkovej zóny, tvrdil, že o ochranu národných pamiatok by sa malo postarať mesto. Na príklade Skladu II vidíme, ako táto ochrana vyzerá v praxi. Magistrátu na kultúrnych pamiatkach nezáleží. Inak by tak pokojne neodklepol, aby si s jednou z nich robil investor, čo sa mu zapáči. Ľahostajnejší postoj k svojim pamiatkam nemajú zrejme ani v mongolskom Ulanbátare.
Autor: Radovan Krčmárik
Ako v Ulanbátare
Múzeum dopravy v Bratislave je jediným svojho druhu na Slovensku. V júni 1999 ho slávnostne otváral premiér Dzurinda s vtedajším ministrom kultúry Milanom Kňažkom. Načo však bola tá paráda, keď mu teraz hrozí zánik? Zbúranie Skladu II, kde je umiestnená podstatná časť zbierky, totiž múzeum pochová. Snaha o zrušenie tejto kultúrnej pamiatky však potvrdzuje, že sa Pamiatkový úrad veľmi pomýlil. Keď navrhol zúženie pamiatkovej zóny, tvrdil, že o ochranu národných pamiatok by sa malo postarať mesto. Na príklade Skladu II vidíme, ako táto ochrana vyzerá v praxi. Magistrátu na kultúrnych pamiatkach nezáleží. Inak by tak pokojne neodklepol, aby si s jednou z nich robil investor, čo sa mu zapáči. Ľahostajnejší postoj k svojim pamiatkam nemajú zrejme ani v mongolskom Ulanbátare.
Autor: Radovan Krčmárik
hoppusmark
Je to proste napísané tak nejak spätne...
Takže sa nebojte, SORy sa kupovať nebudú....
No ale aj tak som (príjemne) prekvapený za to dnešné schválenie tých 200 mil...