d3k0: neviem preco, ale myslel som ze tych poslednych 7 klbovych renaultov (karosy s motorom renault) prislo v roku 1995, ale ruku za to do ohna nedam. A ik4x5 si pamatam az od 1997, ale tiez za to ruku do ohna nedam (ale vtedy ich bolo este malo). A vzhladve sa mi karosy tiez viacej pozdavaju, ale vtedy ked dosli prve ik4x5 do BA, tak karosy boli uz obcumene, obcas niekde dokrivane, spinave... a novy voz taky predsa nie je

d3k0
COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies?
Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.
Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)
Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.
tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami