Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
. Jediné co je pro řidiče špatné v Citybusu je to, že jsou na naše silnice dost tvrdé. I my máme silnice ve špatném stavu. Ale jinak jsou OK.

Majkl
si a ostatni odporcovia Ikarusov 4XX:
stale to tu dookola pises, ze serble a tak (nazor Ti neberiem, ale mas ho niecim podlozeny,
okrem nejakych vlastnych antipatii?).
Tu je take male (mozno trochu demagogicke) porovnanie Ikarusu 435 a Karosy B741:
Ikarus 435:
Z hladiska cestujuceho:
Dostatok miest na sedenie, vhodne usporiadanie sedadiel, prijemny interier, vhodna farebna
kombinacia, ticha prevadzka (ziadne hrkotanie, piskanie, buchanie, vrzganie a tichy motor),
Z hladiska vodica:
jednoduche ovladanie, klimatizacia, uzavreta kabina vodica, dostatok priestoru pre vodica, vsetci vodici, ktorych poznam maju najradsej Ikarusy 435
spomedzi klbovych busov,
Z hladiska klubistu:
elegantny, moderny voz s OK dizajnom bez hrdzavych plechov,
Dielenski sa uz zda sa tiez naucili opravovat tieto vozy a momentalne dlhodobo nejazdi iba
jeden (4802).
Karosa B741:
nedosahuje tieto parametre (nechce sa mi vsade vypisovat opak). Nehovorim, ze niektore
Karosy (hlavne z poslednej serie) nie su dobre (napriklad 2320 je moj celkom oblubeny voz).
Karosy B941(E) su uz fakt takmer uplne v pohode - vozim sa s nimi v Bystrici.
Ale co su potom 741, ked 435 nazyvas serblami. Ked sa povie serbel, tak si predstavim
1062, alebo nieco podobne rozpadajuce sa, ale 435...