KLF: Keby bol Schuster primatorom, to by sa nam tu plazili anakondy, aby si ich mohol konecne vyfotit ;-)))
COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies?
Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.
Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)
Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.
tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami
COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies?

Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.
Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)
Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.
tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami

si
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.