Reply on: Ámos Keynes #49518:
kedze sa vseobecne uvadza, ze nahrada za 81 ma byt prave kombinacia 95+83, a 83 je v tejto nahrade so svojim 15 minutovym intervalom slabym clankom. Naopak interval 93 sa zda byt zbytocne prehusteny, 4 minuty o 14:00 je zbytocny luxus. 83 zatial teda neposkytuje adekvatnu nahradu dopravy k staremu rozhlasu/hodzovo namestie dost velkej casti petrzalky. Riesenim by mohlo byt teda len mierne obmedzenie :93 (uprava intervalu zo 4 na 6 alebo 7 minut) a ciastocne skratenie intervalu L83.
si
A tak sa pri vynechanej 87cke cakanie predlzi z 30 na rovnych 60 minut, to je fakt zlepsenie oproti tej 97... A kedze na nu treba cakat v prdeli v ovsisti miesto pri baraku z ktoreho vyrazam, tak sa ani nemozem ist zasit nazad do tepla a sucha na tu dalsiu polhodinu co treba cakat...
a po tych 2 jazdach po uzemi petrzalky co som zatial od 5.9. bol nuteny absolvovat MHD lebo som nemal k dispozicii ziaden gumokol mam ten dojem, ze minimalne v sedle, vecer a cez weekendy sa intervaly asi dost zhorsia; ked napriklad o druhej popoludni isla 93 poloprazdna (menej ludi stalo ako sedelo) a to pred nou vypadla 94...