Reply on: inTony #49369:
Napríklad tak, ako je to v Linzi. Električka si už z diaľky zopne senzor, takže nemusí ani spomaľovať. Pokiaľ nie sú križovatky, ale iba priecestia, je tam vkusné železničné značenie. Reálne sa tam tramvaj zastaví možno na dvoch-troch väčších križovatkách v centre, avšak na radiále má preferenciu na 100%. Preto mi pripadá náhodné rozmiestňovanie preferencií na bratislavský spôsob, navyše pokiaľ tie "preferencie" ani nefungujú tak ako by mali, nanajvýš smiešne. Celkovo sa tým ale potvrdzuje syndróm tzv. V"r"p, čiže Verbálneho "riešenia" problému, ktorý v tomto meste prevláda. Namiesto toho, aby sa veci operatívne riešili, tak sa o nich ešte operatívnejšie kecá a najoperatívnejšie sa nakoniec príde na úplne iný problém popri ktorom ten pôvodný, kľúčový, akosi pozvoľna zaniká do stratena...
Corgon
Pises prichod z hlavnej stanice L210 na ASMN 7:34 a nadväznost na L88 je 7:33. Toto je nadväznost?! Cize 7:34 cakam na L88
7:47 smer Apollo pod most SNP. To je 12min cakania!Cakat 5min je OK,ale to je len fikcia! ? Opacny smer L88 na L210 je taky isty v ranajssich hodinach od 4:50. Nenadväznost liniek na 99%. ? ? ?