Reply on: Eury #49015:
na rozluckovu jazdu s 280 si pockame este aspon 3 roky. Postupne idu na srot vacsinou koli prasknutemu ramu. Ale dovtedy... A co je dolezitejsie, bude potrebne ich nahradit novymi vozmi, ktore DPB nema na plane, pravdepodobne sa rozhodne v roku 2006 o nakupe v 2007-2008.
vado
Predpokladam, ze odpovedou asi bude, ze "nie su vozokm" ?
Inak, novy system v Petrzalke je navrhnuty relativne dobre, akurat by museli fungovat predpoklady, na ktorych je postaveny:
- dodrziavanie CP. Aj mne sa napr. na 98/96 dost casto stane, ze 98 pride na zastavku Pr. most po odchode 96, aj ked podla CP by to malo byt naopak a nikde nie su ziadne zapchy (casto este stale funguje to, ze uz na druhej - tretej zastavke za konecnou ma autobus 2-3 minuty meskania. Niekedy mi to pripada tak, ze vodici naschval odchadzaju z konecnej pozdnejsie, pripadne sa prve useky "flakaju", len aby niekde na trase "nenachytali nadbeh", za ktory su asi sankcionovani.) Pripadne by to chcelo zrealnit jazdne casy medzi zastavkami v spicke. Mam pocit, ze vaecsinou su nadhodnotene, a autobusy by to stihali aj za menej casu.
- spolahlive autobusy - uz sa mi stalo, ze vynechali 2 x po sebe autobusy linky 99 - vtedy je cely prestupny system naruseny a ludia opravnene frflaju na to, ze si musia cvaknut dalsi listok, aj keby to podla CP nebolo potrebne.
Skuste sa vyjadrit k mojej alternative ....