Inak nechápem tie názory ľudí, ktorí sa v článkoch sťažujú, že musia ísť dlhší kus pešo k linke, ktorou predtým jazdili. Veď predsa žiadne zastávky nezrušili. To ich nenapadne ísť zo svojej zastávky a o dve, tri ďalej prestúpiť, resp. vyskúšať aj inú kombináciu?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?

tomas1
- oficiálne 14 liniek, reálne 10 a štvrť (geriatrieexpres na polikliniku L13 má 2 spoje, a L5+L14, L1+L2, L8+L12 majú takmer identické trasy)
- spoje nie sú v intervaloch na rozdiel od NR, mimo špičky idú nezriedka menej ako raz za hodinu
- spoje sa redukujú, redukujú a redukujú
- veľa ľudí nemá čipkartu takže kupujú na mince - otrasne dlho to trvá
- konkrétnejší príklad: posledný spoj pred ôsmou L6 z dvoch sídlisk k trom stredným školám PRICHÁDZA o 7:26 + mimo cest. poriadku (!!!) chodí posila asi o päť min. neskôr (oba natrieskané) prestupovať sa nedá (tým myslím skutočne nedá)
- divné rozmiestnenie zastávok z nemožňuje prestupy
- na hl.stanicu nejde takmer nič asi desať spojov denne tam zablúdi, cesta na vlak či medzimestský bus je o držku
- všetky spoje obchádzajú centrum (za hradbami) takže do centra sa všetci rvú IGK
- vlastne všetci sa všade rvú IGK, takže medzi 7. a 8.hod sú strašné zápchy, pred desiatimi rokmi by som neveril, že 70000 ľudí môže mesto tak zapchať
Do nedávna primátor Ing. Štefan Bošnák tvrdil, že s tým nič nemá, že MHD financuje štát, teraz to tuším prešlo pod mestá. Už dávno som nikoho z radnice o MHD hovoriť nepočul.
BTW ale vyšie spomínanú L13 tuším platilo mesto