to je sila tieto niektore staznosti. ked som byval v NY, musel som na svoju zastavku metra (broadway) slapat asi 8min. a v metre som este 2x prestupoval a vsetkym to prislo normalne. v atlante som musel najprv busom, potom martou (rychlodrahou) a potom zasa busom a tiez pohoda. jak v NY, tak aj v atlante sa jednalo o cestu do dolezitych casti mesta z nie prave zapadakova. v prahe ked chcem ist z bytu do centra bud musim slapat par minut na tram alebo si pockat na bus (135) s intervalom, ktory by sa asi mnohym nepacil a potom z toho busu este prestupit na metro (namesti miru, prip. florenc). a v karlovke na elinu tiez musim slapat cca 7min. a do prace musim prestupovat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
donats
Hovorí sa o návrhoch na zmeny konečných zastávok niektorých liniek, sťažujú sa obyvatelia z okolia Jasovskej, neviem, ja bývam v okolí Holíčskej.
Návrh:
99: konečná Jasovská (namiesto Antolskej)
ľudia sa vraj tlačia v 98 a myslím, že skôr 99 má "zvážaciu" funkciu a preto by mohla poslúžiť obyvateľom Lúk VIII (Jasovská) smerom k zastávke Lúčanka (95,98) alebo Budatínska (93)
98: konečná Antolská (namiesto Jasovskej)
alebo
95: Antolská (niekto načrtol problém, že by v špičke z lesa každé tri minúty vychádzal autobus, je to v podstate pravda)
98: Vyšehradská...
Vyjadrite sa, prosím.