Reply on: Sommelier #48580:
Tá Tvoja úvaha je nejaké divná. V priebehu prvého trojminútového intervalu príde na zastávku n1 ľudí, v priebehu ďalšieho n2 atď. Tento počet je ťažko presne odhadnúť, no v ideálnom prípade, že budú množstvá n1, n2, ... rovnaké autobusy budú zaplnené rovnako. Alebo je nejaký dôvod, že všetci, čo by išli na druhý spoj, prídu skôr aby bol prvý obsadený a druhý voľný?
Ďalej, prečo je rozdiel pri koľajovej doprave v uvedenom kontexte? To, že ju má väčšina európskych miest nepovažujem za zdôvodnenie.
Ako by si riešil situáciu? Navrhuješ zväčšiť intervaly liniek? Myslíš si, že potom bude prvý spoj čo príde, prázdnejší?
marlen22
som si istá, ze VY kompetemtní túto stránku ani len neotvoríte, ale píšem VÁM aj tak. Zrušili ste plno spojov, lebo VY nemusíte každý deň cestovať do práce MHD, ani sa nezaujímate že do MHD počas dažďa prší!!! Netrápi VÁS, že spojovacie zariadenie na "harmonikách" vŕzga až strach a to už nehovorím o deravých gumených plášťoch, ktoré sú tam umiestnené!!! A to že šoféri vynechajú spoj, je pre VÁS úplne nepodstatné!!!
Už stačí, aby nám po uliciach začali behať rikše!!! ☠