Reply on: 81-71 #48002:
Trolejbusové vedenie na Dlhých dieloch by malo viesť od dnešnej konečnej Kuklovská, po trase linky 32, obojsmerne až po Molecovu. Na zastávke linky 32 Molecova na Karloveskej by malo byť výstupište. Obratisko má byť v križovatke pri Riviére. Čiže tam sa otočí a pôjde kúsok po Karloveskej, potom odbočí na Molecovu na dnešnú zastávku liniek 32 a 33, kde by malo byť nástupište. V rannej spičke sa počíta s určenými spojmi až pod Nový most. Z toho vyplýva že zastávky Segnerova a Baníkova už nebudú obsluhované ...aspoň takto to nejako bolo písane v niektorom z Karloveských Vestníkov... Len nieje mi celkom jasné ako to bude s linkou 32, či ostane autobusová, alebo bude tiež duobusová. Neviem či by tie trolejbusy stačili na náhradu dvoch autobusových liniek..
Beus
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo
Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).