Reply on: AAA #46539:
Tunel bol pôvodne budovaný ako električkový, pre nevybudovanie električkovej trate v období WWII bol použitý ako cestný. A yale sa iba hrá so slovíčkami, pre neho je postatné akurát, aby sa to volalo METRO.
Aj tie 15 ročné Ik280 a 14 ročné Ik283 a aj tie Karosy a Tambusy. Jasné chlape, už viem prečo snívaš o metre. Si mimo reality, veď už dnes nie sú tie autobusy krásne funkčné. Z Petržalky bezporuchovo jazdí tučím len 4812.
Už vidím, jak kúpia 25 električiek a už úplne ako budú jazdiť 80 km/h... Metro dávalo aspoň nádej na nejakú zmenu.
) a tuto cenu porovnavaj s cenou 40m dlheho elektrickoveho vozidla... este stale sa ti zda byt roziel v cene vozidiel tak priepastny ?
]
)
.. a nasledne na pransparentoch by svietilo "BTS - Letisko" a "BTS - Hl. stanica" 
, ale to neznamená že takéto budú nároky na podzemnú rýchlodráhu s podzemnými stanicami, kde je požiadavka na vysokú rýchlosť, tunely vedené v oblúku, prechod pod riekou a pod. Nejaké zabezpečenie tam musí byť a vozidlá schopné komunikácie s ním tiež. V takom prípade je jednoduchšie separovať, ktoré vozidlá idú pod zem a ktoré nie, než dovybavovať všetky nejakým systémom len pre prípad "keby náhodou".
Andy