Ja som sa zamyslel nad tým ospevovaným električkovým linkovaním a zistil som, že na všetkých radiálach sa zmenšuje počet vlakov za hodinu nasledovne
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.
Ámos Keynes
Doteraz si do školy chodil bez prestupu jedine ráno a poobede, inak si musel pretupovať a to tak, že si buď prešiel podchodom na opačnú stranu alebo si prešiel na úplne inú zastávku. Teraz prestúpiš na tej istej zastávke na bus, ktorí ti bude jazdiť častješie a menej plný ako L39, L31.
Toto nie sú argumenty. Najprv ti vadí, že sa prdĺži cestovanie a ak ti dokážeme, že nie, tak zrazu ti to až tak nevadí, vadí ti prestupovania pričom väčšinu času do školy prestupuješ.
A ak vidíš len prestup L95 + L12 tak si to skúr najprv poriadne preštudovať a až potom kritizuj. Lebo ešte máš L95 a L82 (ktorá bude jazdiť celodenne aj cez víkend) alebo pôjdeš L95 + L83 a potom L31/39 alebo L5/9