- v nizsom prispevku som uviedol ze mi vyssie intervaly nevadia ak sa dostanem do cieloveho bodu za kratsi cas a s menej prestupmi. Naviac trojminutove intervaly su podla mna v bratislave zbytocne.
>> "(ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak..."
Setrenie by nemalo znamenat automaticky zhorsenie kvality. Tu sa vsak o zhorsenie kvality jedna.
>> "(ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak..."
Setrenie by nemalo znamenat automaticky zhorsenie kvality. Tu sa vsak o zhorsenie kvality jedna.
runway
no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi. Som za zmeny, ale predkladany navrh je podla mna obycajny paskvil, ktori likviduje MHD v petrzalke a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania. Aj keby chodil autobus aj kazdu minutu, na miesta odkial sa mam moznost dostat teraz bez prestupu a za 15-20 minut by cesta trvala najmenej 45 minut + 2 prestupy. -> priklad 81 technopol -> hodzovo namestie / hlavna stanica!