West: ako bystrican s Tebou HLBOKO nesuhlasim. Za Meciara sa mozno nejake prachy tlacili (ustredia bank, Posty, ...) ale velky PRD do dopravy. Este v roku 1996 vozovy park vyzeral asi tak ako teraz v Blave (odmysli si I4xx, SOR, TrM) az na tie diery v podlahe a vypadavajuce skla ! Prva dotacia prisla az v roku 1997 (to aby sme nezavideli Ziline, Kosiciam, ...)!!! Je pravda, ze Blava bola a je zanedbavana, ale pri troche usilia to mohlo byt (o nieco ale predsa) lepsie. Este aj autobusova stanica ma nabeh byt stavbou storocia. Meciar sluboval, bude Dopravna banka, da prachy na dostavbu, ale velky ...
Majkl: doplnim Ta. Tie vozy jazdili, ale dost velku zasluhu na presnosti ma aj pocasie. Vela snehu bolo od 25. do 26. od 28. vecer do 30. ked bol vikend/sviatok takze miesto klbakov nasadili solo vozy. Druha vec je ze kym klbaky stiahli, jazdili dobre.
Majkl: doplnim Ta. Tie vozy jazdili, ale dost velku zasluhu na presnosti ma aj pocasie. Vela snehu bolo od 25. do 26. od 28. vecer do 30. ked bol vikend/sviatok takze miesto klbakov nasadili solo vozy. Druha vec je ze kym klbaky stiahli, jazdili dobre.
si
West> Okrem ineho bola debata napriklad aj o tom, ze ak by sa siel radikalne obnovit vozovy park (t.j. nakupit nove vozy), tak ak by sme nakupovali vozy pre rozchod 1435 mm a prerabali rozchod trati, mozno by sme na tom este aj usetrili, ale urcite neprerobili (lebo ako vedlajsi efekt by bolo ze by boli opravene trate:-)) ako keby sme sa rozhodli nakupit nove vozy pre rozchod 1000 mm. A to tu teraz nie je ani tak o tom, ze ci sa ma v lete spravit vyluka a zmenit rozchod, ale ze s akym sposobom by sa mali elektricky rozvijat. A dalsi rozvoj na 1435 by priniesol citelne znizenie nakladov tak pri zriadovani ako aj prevadzke. Dufam ze sa tu so mnou nezacne este niekto hadat ze naco rozvijat elektricky :-))