Reply on: tomas1 #45472:
Ten pohľad nie je ekonomický ani minimálne, ten pohľad nie je veľmi veľmi hrubý ale úplne odcestný, ale zato sa odvážim tvrdiť, že preukazuje absenciu tých najzákladnejších predstáv o ekonomike, chýbajúce čo len patné predstavy o obsahu slov ako investície, odpisy, prevádzkový kapitál a podobne.Predpokladáš, že ten iný dopravca tie "nové superúsporné vozidlá" bude mať zadarmo? Prečo si neobjednáte MHD v TT od iného dopravcu ako SAD TT? Možnop vám tam aj dve električkové linky vybuduje.
Môžeš doporučiť nejakého iného dopravcu, ktorý teraz vypradie odniekiaľ 100 autobusov, 250 električiek, 120 trolejbusov, nových, superúsporných a začne s nimi pravádzkovať v MHD lacnejšie ako DPB???
S499.1023
V KrPoli Dve linky z troch končia, jedna pokračuje do Břečkovíc. Takže je to to isté, ako je "dopravný terminál" napríklad Karlova Ves. Nikto samozrejme nebude brániť obyvateľom z okolia, aby pri príjazde od Vysočiny (trať 250 je jediná, z ktorej sa dá prísť na žst. KrPole) vystúpili na Nádraží KrPole ale nikto nezačne kvôli tomu zavádzať linku napríklad Nádraží KrPole-Břečkovice a všetci si na Jindřicha Dostála budú musieť počkať u Semilassa.