tak tak, a kazdy rozumny vie ako lahko je donutit ludi cestovat autom a ako tazko je ich prilakat spat, o par rokov moze prist niekto komu sa bude chcet ale uz sa nebude dat
Ked niesu elektricky, rozumnejsie by bolo skor zredukovat pocet liniek napr. na osem a zvysit intervaly. Vo vacsine velkomiest vyspeleho sveta su prestupne systemy, v Bratislave je to system odvsadial vsade, a to je podla mna zakladna chyba - taky system je dobry v spicke pre ludi iducich do prace, ale mimo spicky je to nanic.
Neviem ako mam chapat to s mapou, je to myslene na strukturu mesta alebo ze neni nosny system? Elektricka sa ako nosny system pouzit da, aj ked tazko zo sucasnymi vozidlami a s ich sucasnym poctom.
je pravda ze system ktori je vytvoreny v BA je nanic ale to sa da len tazko teraz zo dna na den zmenit.
pozri si mapu prahy a nasu mapu a zistis ze este strasne davno niekto spravil velku chybu a teraz za to trpime"mi obcania"
"Kupovanie novych sa tak skoro nepredpklada" nizsie je napisane naklady na 1 osobu na kilometer su u elektricky o takmer polovicu nizsie ako u busu. Hruba ekonomia: Z tohto by vyplyvalo ze z dlhodobeho hladiska je ovela lepsie zobrat si uver na nove elektricky nez pouzivat autobusy, je to tragedia ze jedinym kriteriom su vstupne naklady na kupu a nemysli sa na buducnost.
lebo niesu ake elektricky asi presuvat. A ku kupovaniu novych vozov do parku sa tak skoro nepredpoklada a GO
trva dlhsie ako by si predpokladal tak asi preto niesu ake vozy presuvat ?
Toto uz bolo niekolkokrat vysvetlene, ze som zamenil Vinohrady za Vajnory, rec bola o Vinohradoch. Ospravedlnujem sa za povodnu dezinformaciu.
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?
Viem, že dnes by to bol už viacmenej problém, lebo daná oblast je pomerne zastavaná. Boli tu snahy o posunutie stanice a výstavby novej haly niekolko sto metrov smerom dalej k depu. Existuju projekty. Mala tam byt aj plánovaná stanica metra. Vzhladom na hustotu dnešnej zástavby by muselo dojst ale k radikalnej asanacii okolitích budov. Dnešné návrhy sa skor točia okolo toho, že by bolo dobré vybudovat stanicu dakde pri letisku alebo ju nahradit novovybudovanou hlavovou stanicou BA-Filiálka, čo je podla mna mierne zvrátené.
S499: Velky ako velky. Teraz je to take vselijake - jedni maju, druhi nemaju kosele... V podstate neviem ci je lepsie ich mat ci nie, ale ked uz, tak vsetci. No su na to rozne nazory.
Hej, v takej Trnave mi ani polhodinové čakanie nebude vadiť, keď pri prestupe budem musieť tak či tak platiť znova ? . Máme aj hodinové lístky, nielen polhodinové.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
janulo
trva dlhsie ako by si predpokladal tak asi preto niesu ake vozy presuvat ?