Strucna, ale zaujimava geneza vyvoja
Nosneho systemu v BA
(od zaciatku 70 rokov 20 stor. az po sucastnost)
z roku 2002:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=1116&p1=59584
PLS, ak mate niekto nejake info o
alternative cislo 2
("Vozidlo na ocelovych kolesach na kolaji normalneho rozchodu")
o ktorom sa pise v tomto clanku:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=940&p1=59584#MET
dajte mi vediet cez e-mail.
Dakujem.
Nosneho systemu v BA
(od zaciatku 70 rokov 20 stor. az po sucastnost)
z roku 2002:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=1116&p1=59584
PLS, ak mate niekto nejake info o
alternative cislo 2
("Vozidlo na ocelovych kolesach na kolaji normalneho rozchodu")
o ktorom sa pise v tomto clanku:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=940&p1=59584#MET
dajte mi vediet cez e-mail.
Dakujem.

Neviem teda, či bol alebo nebol vykonaný posledný odchod d-39. Ak nebol, navrhujem podať sťažnosť na DPB a žiadať prešetrenie situácie a vysvetlenie.
Max
Vodiča X50tky - voz 3501 treba pochváliť za to, že dokázal celú službu neustále informovať cestujúcu verejnosť o trase linky, odklone linky 50 a odpovedať kladne na večnú otázku, či ide na Miletičovu. Toto všetko zvládal bez nervov, podráždenosti, či vulgárností (ja osobne by som to zrejme tak dlho nevydržal). Naozaj všetka česť!
Tak isto by som si dovolil pochváliť vodiča K2S 7112 z linky 8, ktorý ma príjemne prekvapil tým, že na zastávke Záhradnícka počkal, keď zbadal X50 a umožnil tak cestujúcim prestup v smere do Ružinova.
Skupinke ľudí, ktorí sa nedajú prehovoriť (a teda je treba ich preniesť, alebo im jednu tresnúť, aby si prečítali oznam) čakajúcej na Rajskej a niektorých ďalších zastávkach na linku 202 prajem pevné nervy a pokojnú noc, do rána to už nejako vydržia, kým sa svojho spoja dočkajú. ?