Fobust: 10ton osoveho tlaku sa Ti zda pekne? Na tramvaj trocha moc, nemyslis? Na nakladnu masinu pre tazku vozbu na horskej rampe zas primalo, tam sa dnes UIC normy zmienuju v doporuceniach medzi 22,5-25t. Taka plesniva T3 ma poprazdnu necele 4tony a kolko mrtvej vahy zbytocne vozi? Chlapci, uz sa rozhodnite co vlastne chcete. Obyvatelia tohto mesta sa chcu rychlo prepravit vo svojich obvyklych kazdodennych trasach do prace, do skoly, za nakupom, za oddychom z miesta A do bodu B...
Vsevedko: za tristo roky nám tentok nosni sistem bude cely svjet zavydzet! Nejenom Zahorí, Trnavu, Pezinek a Maďare spojíme s Prešpurkem. Také vuaky tu budú jezdzit, ze aj ti Franckové sa pójdu posrat s ťemi svými téžévéčky a i tak nás nepreserú a neprešťijá!
Vsevedko: a ci Ty nevies, ze METRO bude mat takie vozä, co v metre pojdu, po ulici ako elektricka, po ulici bez kolaje ako trolejbus na Dlhe diely, po ulici bez spagatu ako autobus? To Ti je terazky taka nova techňika. A keď ju sovietski inzinieri z NASA vylepsia, tak aj do Americka budu tieto vozä lietat ako aeroplány a do Indie sa budu ako loďy plavit po Dunaji. Veď misíme i širšie vzťahy prepravňije poriješiť priamo z Petržalky i Kamenňieho rínka. A Mauacky sa též hlásija o své práva v evroregyóne, né?
Amos, hlasice: naposledy Ti pisem, ze NIE zasahom vodica 6401 slabo hlasi. Preco taka 6633 nehlasi vobec nic, ked pred polrokom hlasila? Ja som to neprogramoval, otazky tohto typu mi adresujes uplne zbytocne, presne tak isto zbytocne, ako je zbytocny a zmätocny Tvoj zaver o tom, ze "TO ROBIA VODICI". Nerobia. Aj keby chceli, nedostanu sa do nastaveni. Napis oficialnu staznost, sudruhovia byrokrati preveria a som zvedavy aku kravinu Ti odpisu.
Ludia, a bolo by mozne v jednom tuneli viest kolajnice na oboch rozchodoch - zeleznicnom aj elektrickovom? Keby uz zeleznice chceli robit tunel cez Dunaj ...
Počaš špičky je v 6401 násobne väčší hluk kvôli ľuďom(samotný trolejbus je tichý), takže hlásič, ktorý mimo špičky hlási zreteľne je v špičke slabo počuť.
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0027vuszjp.pdf
verejné obstarávanie na opravu križovania trolejového vedenia trolejbusov a električiek v križovaní ulíc Mickiewiczova, Špitálsk a Americké námestie.
Predpokladaný financie 2 mil. Sk.
Koľko váži tá meniareň v električke v Karlsruhe? Pritom v Nemecku potrebuješ z dôvodu frekvencie trakčnej siete 16,7 Hz trikrát väčšie trafo ako u nás.
No tak v Paríži:
1) Žiadne medzimestské vlaky tunelom popod centrum neprechádzajú.
2) To, čo poppod centrum prechádza, sú vlaky siete RER (Réseau Exprés Régional) čiže takého parížskeho S-Bahnu. A po ROVNAKÝCH koľajniciach ako metro určite nepremávajú. keď majú napájanie 1,5 kV z troleja...
Koľkokoľajný tunel chceš budovať pod Bratislavou?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Ja som nemyslel cele vozidlo, ale iba ten trafak. Kolko ton ma ten. A mat tlaky 10 ton na napravu pri plne nalozenom vozidle je pekne...