Reply on: Papyr #41637:
Nerozumel som tvojej otázke č. 1. Ak bude vybudovaný tunel popod centrum od Bratislavy-Filiálky do Petržalky, tak prečo by ho nemohla využívať aj mestská doprava? Prímestská železnica, S-bahn alebo rýchlodráha, môžeš si to nazvať ako chceš, v centrálnej časti pri normálnom rozchode jeden spoločný tunel spolu s vlakmi železnice. Píše sa to aj v tom článku Parlamentného kuriéra. Aj v Paríži prechádzajú na niektorých úsekoch metra vlaky francúzskych železníc. A napokon nemusíš byť za metro v Bratislave, ale budúcnosť ukáže, že raz popod centrum bude tunel a bude využívaný aj pre MHD. A nech sa to bude volať akokoľvek.
drink
Pritom:
- cesta rozdeluje viac ako električka
- na prekonanie výškových rozdielov (nadjazdov) použije auto vlastný pohon, ale pre nohistov (chodcov) je potrebné budovať výťahy a schody k nadzemným staniciam