Reply on: Jozef #41649:
A presne o tom hovorím. Len Jonnymu jednoducho nevysvetlíš, že tá električka bude mať rovnaké vlastnosti ako napríklad Viedenský Ubahn len vozidlá budú menšie a preprava menej kapacitná, ale stále pre Bratislavu postačujúce, lebo kapacita je výsledkom násobenia obsaditeľnosti vozidla + počet vozidiel za hodinu. A budem radšej keď mi pôjde 40 električiek o obsaditeľnosti 350 ľudí (čiže každých 90s) ako 12 súprav metra o obsaditeľnosti 1000 ľudí každých 5 minút.
On jednoducho potrebuje názov metro. A keby sa celý prokejt električky do Petržalky od začiatku nazval ultraľahké metro tak bude spokojný a žiadne debaty s ním tu nenastanú.
neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.
Jonny