To je ale dost zasadna nevyhoda, ktora v nasich podmienkach dany inak inteligentny a podporyhodny plan bohuzial posuva do roviny "to sa neda" a "nikdy sa to tak nerobilo"...
Galiyosha: iste, aj to by mohlo byt jedno z moznych rieseni, ale poznam lacnejsie, rychlejsie vo vlastnej rezii. Z Ke papiere, z Krnova VAR CB3, z Vrutok podvozky, z Cegelecu Europulse, v horsom pripade Progress a mas doplneny vozovy park, cena za solovoz pod 5,-MSk. To by nam na zaciatok aj mohlo stacit, nie? Ale ma to jednu nevyhodu: VSIMNE=0Sk
Mozno by stacilo, keby tie papiere kupil PARS, na ne do nejakej skrine s vanou sprasil novu tramvaj a predal to Bratislave ako hotovy vyrobok. Z toho by nejake vsimne hadam mohlo byt, nie?
Vsevedko: ja viem, ale inzinieri Viestosaneda a Viestosavobecnedamytumameinestarosti to sice taktiez velmi dobre vedia, ale tvaria sa, ze nevedia a spamätaju sa az ked bude velmi neskoro a palic v KE zhasne horak autogenu. Tie papiere totiz nie su od Siemensu...
A navyše ZV by mohlo mať interval tak 20 min. s vynechaním odchodu cez veľkú prestávku. Inak tipujem, že aj tí nechápavci, čo nastúpia, nakoniec vystúpia na Nivách a prejdú zase len na X10.
Veď píšem, namiesto dvoch-troch(neviem presne koľko ich tam bude) trolejbusov by radšej mohlo byť o dva-tri autobusy na X10 viac. Totiž linkou X16 pôjde z Nív presne nula cestujúcich a z Rajskej možno zopár nechápavcov, čo radšej nastúpili, lebo sa zľakli, že nič iné nepôjde..
ZV tam byť nemôže, vtedy raz tam bolo ZV len preto, lebo nemalo čo robiť. Keď už to napísali na oznam, tak to nebude ZV.
Galiyosha: klud, ziadne obavy, na to by najprv potrebovali dostatocny pocet preukazov sposobilosti a tie nemaju, lebo ich bezhlavo zlikvidovali, takze nemaju to teraz za co vydeklarovat a fiktivne prestavat
buď rád, že niečo také bude jazdiť. Ja tú linku X16 k životu tiež nepotrebujem, ale je veľmi dobré, že bude jazdiť. Aspoň to bude zaujímavé a bude čo fotiť.
Ozaj, na zast. E Technická univrzita je pripravená koľajnica (možno aj dve), takže v najbližšej dobe budú rekonštruovať úsek od rozraďovacej výhybky na Tech.un. smerom na Floriánske nám. (tam kde bola naposledy tá výkoľaj K2Sky)
Preco? Dufam, ze ucel bude len zlepsenie jazdnych vlastnosti, na tom, co tu jazdi teraz.
Ja osobne by som to dal do vsetkeho, co tu bude jazdit aspon este 5 rokov. (sice to tu bude este jazdit cely sucasny vozovy park...
? )
Andy
ZV tam byť nemôže, vtedy raz tam bolo ZV len preto, lebo nemalo čo robiť. Keď už to napísali na oznam, tak to nebude ZV.