Reply on: tr3mp #37481:
myslím že je to realistický projekt. A navyše je potom možné jednoducho dokončiť aj trasu A (ak vynecháme odbočky na Mlyny a Dlhé Diely a zachádzku na Kamenné námestie v meste):Dúbravka-Karlova Ves-Vajanské nábrežie (vo vhodnom mieste zostup do hĺbeného tunela) -Šafárikovo námestie (prestup B)-Dostojevského rad (vedenie prevažne hĺbenou trasou vo vyhradenom koridore zrušenej žel. trate paralelne s Karadžičovou)-Trnavské Mýto/Filiálka (prestup B)-Rača (zvážiť či po trase železničnej trate alebo s pripojením na radiálu Račianska)..
Z Karadžičovej by sa dalo vyústiť popod Trnavské Mýto aj k vajnorskej radiále (a na nej mimoúrovňové križovanie s Bajkalskou - tá má ísť tuším časom na estakádu - a Tomášikovou).
Teoreticky by sa to dalo, ale nevieme, aké prekážky sú pod cestami - kanalizačné zberače a pod. - v prípade rozširovania Galvaniho bola polovica práce prekládky potrubí a podobne.
No a samozrejme, rozširovanie - z Ružinova na letisko, z Dúbravky na DNV, Zlaté Piesky - zóna Tuhovská resp. Vajnory
a S-bahn - obsluha Patrónky, Lamača, DNV (atď)...
To by sa mi páčilo... mestskí by sa mohli zamyslieť aj nad týmto...
COLOR
"Pri spustení predaja cez internet sme sľúbili, že službu budeme postupne skvalitňovať. Prišiel čas na plnenie našich sľubov. Od 3. novembra 2004 si tak môžete zakúpiť cestovný doklad už 4 dni pred odchodom vlaku. A to ešte stále nie je všetko! Určite budeme pokračovať ďalej."