A co S-bahn? Ved ten by sa tu dal urobit behom tyzdna, zastavka Petrzalka-centrum uz dva roky fungovala, dalej by sa pridali dalsie zastavky (EU,Hornbach,DNV-sidlisko, Vrakuna-sidlisko) 15 az 30 min interval, atd. Aj to by trochu pomohlo.
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
Mohli by sa spravit dve linky, z Petrzalky do Race, a druha z P.Biskupic do DNV...a Nove Mesto by bol prestupny uzol medzi tymito linkami. A ako vozidlo by stacila aj 812 docasne ?
galiyosha
Ja sa len obavam, ze Bratislava je prilis male mesto na to, aby si mohlo dovolit styri rozlicne dopravne systemy (ak nepocitame so zrusenim elektriciek, co by bola vecna skoda). Metro/nosny system tak odcerpa aj to malo penazi, ktore sa este na elektrickovu dopravu kde-tu obcas objavia. Potencialne budovanie novych trati bude uplne zastavene, obnovova vozoveho parku bude spocivat v nekonecnom generalkovani T3 a ich odvodenin a uchylnosti typu T3LF (ci ako sa ten bazmek, o ktorom kazdy hovori, no este ho nastastie nikto realne nevidel, vlastne ma volat)...
Jednoducho preco budovat dalsi system, ked s nizsimi nakladmi a mensou casovou narocnostou (co je mozno este dolezitejsie) mozeme zoptimalizovat system stavajuci? Ved planovane trasy metra sa aj tak takmer uplne zhoduju so sucasnymi elektrickovymi radialami. A metro so subeznou elektrickou ako doplnkovou dopravou, to uz je predsalen trochu drahy spas.