Máte drahé cestovné.Kvalita nízka.Kúpte aspon nové autobusy.Zmente lístky.
Električenky sú tiež nepremslené.Mám na mysli pásma.Keď niekto býva pri napr. pri Riviere /za botanickou záhradou/a chodí do roboty o 500 metrov ďalej, musí si kúpiť drahú električenku len kôli tým pár metrom.
-Spravte jedno pásmo, lacnejšie celosieťové električenky/o par desiatok Sk drahšie ako jednopásmové/.
-Prédľžte platnosť cestovných lístkov
-Kúpte konečne nové autobusy !
Ďakujem
Električenky sú tiež nepremslené.Mám na mysli pásma.Keď niekto býva pri napr. pri Riviere /za botanickou záhradou/a chodí do roboty o 500 metrov ďalej, musí si kúpiť drahú električenku len kôli tým pár metrom.
-Spravte jedno pásmo, lacnejšie celosieťové električenky/o par desiatok Sk drahšie ako jednopásmové/.
-Prédľžte platnosť cestovných lístkov
-Kúpte konečne nové autobusy !
Ďakujem
).
) aj za cenu nižšej prejazdnej rýchlosti ako úrovňové križovanie s križovatkou s autami prichádzajúcimi z troch smerov (Vajanského nábr., Dostojevského rad, Štúrova). Až o toľko nižšia rýchlosť (teda iba 20 km/h) by byť nemusela, navyše je to pomerne krátky úsek. Štúrova je naviac širšia ako Obchodná, takže pre peších by zostalo viac priestoru (v každom smere chodník + jeden súčasný jazdný pruh pri dvojkoľajnej električkovej trati), preto by sa dala trať aspoň čiastočne oddeliť, aby chodci nebehali halabala, napr. zábradlím s medzerami len v určitých intervaloch. Ešte by zvýšilo aj miesto pre cyklistický chodník Petržalka - centrum. Samozrejme, úplne najlepší z hľadiska plynulosti by bol podzemný prechod centra, ten však tak skoro nebude ...
bigmac