Prosím Vás, kto schválil takú sprostosť - zastávku Čulenova premenovať na Wüstenrot? Čo to má vôbec spoločné s Wüstenrot-om? "Sto rokov" mala zastávka názov podľa priľahlej ulice Čulenova. Veď je to absurdné, čo všetko ste ochotní urobiť za peniaze!!! V akom štáte to žijeme?
Dôvod, ktorý ste uviedli k premenovaniu zastávky je prinajmenšom komický a drzí, keďže budova Wüstenrot-u je až 150 m vzdialená od spomínanej zastávky, pričom Čulenova ulica je v jej bezprostrednej blízkosti.
Vedenie DPMB - žiadam Vás o nápravu a vysvetlenie skutočného dôvodu na premenovanie našej zastávky.
Bratislavčanky
P.S. Len sa neposerte z EÚ (ak to s tým súvisí) !!!
Dôvod, ktorý ste uviedli k premenovaniu zastávky je prinajmenšom komický a drzí, keďže budova Wüstenrot-u je až 150 m vzdialená od spomínanej zastávky, pričom Čulenova ulica je v jej bezprostrednej blízkosti.
Vedenie DPMB - žiadam Vás o nápravu a vysvetlenie skutočného dôvodu na premenovanie našej zastávky.
Bratislavčanky
P.S. Len sa neposerte z EÚ (ak to s tým súvisí) !!!
fobust
Pozri, v okoli klbu das 2+2 a je to. Sive by vznikla dlhsia ulicka, ale smerom hore sa to rozsiruje, takze mi to nevadi. Ja si to viem predstavit. ULF je super.
Inac navsetva viedne ma upevnila v tom, ze menit rozchod je blbost. Vo Viedni su 4 nezavisle kolajove systemy - tramvaj, metro, U6 (ktoru mozno povazovat samu o sebe za system) a S-bahn. Ziadne kockopsy ani hovaidny, ale super spravene prestupy bez cakania, vozy ktore neujdu pred nosom. Najkrasi prestup mezdi U6 a U4, subezne vchadzaju do stanice Längenfeldgasse, proste nadhera, jazdia na sekundu presne (co vsak pri plne segregovanom systeme nie je problem). Isli sme aj ICeckom po meste, proste maximalne integrovana doprava, super prestupy a ziadne sprostosti ako kockopes a pod.