aj skororanné vlaky idú na BNM, včera napr. bol odrieknutý, a po pol hodine + 10 min. došiel Os na HLST preplnený, od Senca už plná ulička aj na horných poschodiach.
A predsalen popoludní, kedy jazdia z/na BNM sú meškania väčšie - aj dnes medzi 20 a 75 min., každý druhý odrieknutý. V ozname o predlžení výluky u ZSSK linka S60 si ani zmienku nezaslúžila.
No a vraj od decembra sú úvahy, že sa idú rušiť lokálky a na hlavných tratiach sa zavedie zvláštny režim "víkend", lebo konsolidácia. To bude fantastické fakt.
Na papieri ešte 630 existuje, ale áno, je jej škoda, najmä ráno smerom do BA, keď 632 chytá na seneckom obchvate zápchy, kým výjazd po Starej Seneckej smer Veľký Biel býva plynulý.
Teoreticky by v tom prípade mohol ísť po starej ceste bez zachádzok a obsluhy zastávok na starej ceste- 605 nemá medzi SC, Bratislavská a BA, Zlaté Piesky žiadnu zastávku. Ešte by sa aj ušetrilo státie v kolónach na seneckom obchvate.
No po diaľnici to po 7h tiež nie je terno. Zápchy začínajú od križovatky Senec odkedy otvorili križovatku Bernolákovo a za ňou je hneď úsek v rekonštrukcii s úzkymi pruhmi. Vlaky sú tiež peklo s tou zachádzkou cez Východné. Radšej mohli aj ráno púšťať každý druhý smer Predmestie a N. Mesto kam jazdia bez zdržania a nenaberajú meškanie.
ako by to v praxi fungovalo, keby sa tak nemôžu brať ľudia, že človek by každé ráno nemal istotu či bude môcť využiť svoj spoj do roboty, lebo čo ak pôjde spojom práve viac ľudí a nebude si vedieť sadnúť?
Ako je to s tým braním stojacich cestujúcich na prímestských autobusoch jazdiacich po diaľnici? Niekto, myslím, písal, že sa to nemá robiť, ale napr. včera sa v 605, ktorá ide zo SC, AS 6:16 stálo od SC, Bratislavskej až skoro ku vodičovi.
Myslím si že výprava ťahá data priamo z palubného počítača, že vodič zadá službu a tá služba sa zobrazí vo výprave. Keďže žijem v Kanade tak každý večer vidím ako ranné vozy sa zobrazujú vo výprave ~20 minút predtým ako voz odíde z vozovne, keď sa ešte nezobrazuje na VZT. To by aj vysvetlilo prečo sa vo výprave občas zobrazuje nezmysel, keď vodič urobí preklep a trolejbus sa prihlási na električkovú službu napríklad (7/11 namiesto 71/11).
Ak to správne chápem, výprava proste ťahá dáta z VZT systému. Voz pošle "som na zastávke X na linke Y, poradie Z" pre účely zobrazovania online polohy a imhd si z toho stiahne info do výpravy. Teda ak VZT počas rannej špičky nešla, tak tieto dáta nikdy nenatiekli a buď ich niekto pridá manuálne, alebo tam proste nebudú.
Blbec_Id1ot_hňup