Vidím že je nástupište vpredu rozobrané ale aj tak to budem ťahať až ku označníku a zastavím rovno dverami predtým aby si tam niekto rozbil hubu keď sa otvoria a bude v nich niekto kto chcel nimi vystupovať.
To je síce pravda, to som si neuvedomil
Tak ono ráno by Rača chcela mať 2 minútový interval, lebo medzi rannou a poobednú špičkou je enormný ...
Ale tak L7 viezla dosť málo ľudí ...
Navyše pred predĺžením do Petržalky jazdila poobede aj 7 po Vinohrady, takže spolu s 3 išlo 18 spojov za hodinu. Aktuálne tam pri 4-minútovom intervale ide iba 15 spojov, takže poobede sa znížila kapacita o vyše 700 ľudí.
Nezdá .. totižto už pri Tom 5 minútovom intervale predtým bývalá plná ale čím viac je MHD atraktívna tým je viacej využívaná...
Prípadne interval 3:30 by tiež nebol na zahodenie sa to zdá ale ponúklo by to cca ďalších 400 miest za hodinu, pri intervale 3 minúty by sa jednalo o cca 1000
Rátam s kapacitou 200 ľudí vozidlo
Zdá sa mi to alebo L3 je v úseku minimálne Šafko-Riazanská v popoludňajšej špičke omnoho plnšia, než bývala? Ozaj by som bol rád, keby si premysleli aj 3-minútový interval…
Tak to mali dať až po preklopení na int2-3 min.
napr: 6:00 05 10 15 17.. int. 2-3 min.
7: int.2-3 min.
8:00 02 05 10 .. int 5 min.
Nerátal som to presne, ale ako ukážka to stačí.
No najlepšie by bolo pre orientáciu konečne doplniť el. tabule aj na Račiansku, aby som sa vedel zariadiť, keď príde narvatý spoj či ďalší a ďaľší tam bude o min. alebo tri. Musím sa narvať do plného alebo hneď príde ďalší hádam o dačo prázdnejší.
Ta implementácia nie je šťastná. Podľa mňa ak je interval 4 minúty a je tam jeden vložený spoj (takže medzi troma spojmi je interval 2 minúty), tak sa táto informácia v CP môže zamlčať, lebo pre cestujúceho nemá žiadny význam (spoj ho môže "milo prekvapiť") a ak naopak je interval 4 minúty a zrazu je tam odskok 6 minút, potom už nie je správne použiť intervalový CP.
MatejBA
A druha vec, v com mi pomoze "interval 2-5 minut"? To uz znie skoro ako loteria, ktoru radi pouzivaju v Taliansku...