Keď sa pred pár rokmi otvárala Wien Hauptbahnhof, tiež sme nádejne očakávali, že ten vlak už pôjde z novej stanice. A veru nie, až prvé ranné vlaky šli podľa CP pre daný deň.
To sa dá ľahko zistiť. Zober si linku, ktorá pri snehových zrážkach nepremáva ako prvá a v prípade, ak je ich viac, vyber tú linku, na ktorej jazdia ľahšie vozidlá. A na tejto linke hľadaj úsek.
hm, ak sa počíta aj trasa cez výluku, tak ako sa opravovala Hodonínska v Lamači a jazdili spoje cez Rajtákovu, tak ten spodný úsek medzi ulicami Lediny a Segnáre. Jazdili tadiaľ aj dlhé autobusy. A vlastne keď si spomenul lanovku, tak v čase, keď sa rekonštruovala Cesta mládeže, aj tadiaľ jazdila linka 43.... tou priľahlou cestou popri nej.
Ahoj, mám zopár otázok, snáď mi odpoviete:
- odbočka k stanici Nové Mesto sa nebude rekonštruovať? Alebo Vajnorská ako celok?
- pribudnú na Račianskej elektronické tabule?
To už sme veľmi offtopic, ale ono sa ti veľmi neprekvitá, keď si "len" evakuované hlavné mesto krajiny, ktorá je postupne z nejakých 2/3 obsadená a do toho má vnútropolitické otrasy.
nuz a Presssburg/Pozsony nebola len cisto nahodou nemale obdobie korunovacnym a de facto tym aj hlavnym mestom uhorska ?
inac to premenovanie pred ~100rokmi je tiez takym symptomom popretia historie a drobnym kamienkom do toho ako to tu vyzera....
Ktorý je najstrmší úsek, cez ktorý jazdí bratislavská MHD okrem lanovky na Kamzík? Nezáleží, či tade jazdia električky, trolejbusy, denné alebo nočné autobusy.
Praha ako hlavné mesto. Dokonca má extra peniaze za to, že je hlavné mesto, lebo tam sú štátne úrady. Bratislava nič také nemá. Má ± rozpočet ako bežné mesto.
Ani to nie je celkom pravda. Praha má silnú históriu, metropolou bola už v stredoveku. Tie stáročia rozvoja by sa dali ťažko dobehnúť za posledných 160 rokov, aj keby nám dejiny priali a my sme boli nejako extra snaživí
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko