Reply on: upravovač fotiek #254368:
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.
810zssk
Lebo hneď vedľa máš Chatamov areál z ktorého ubrať nevieš, a pre priebežné pruhy by si potreboval menší uhol ako je dnes pre vjazd do zastávky. Plus si myslím že by bolo nutné aby električková zastávka vedela poňať dve súpravy (čo je väčšia dĺžka ako má dnes autobusová zastávka), aby sa ti nestalo že L9 príde za L4 a zostane visieť do križovatky.
Opäť len špekulujem, ak to ide spraviť, super.