L3 je minimálne podľa pozorovania na hrane kapacity z hľadiska intervalu. Tam sa imho v rannej špičke nezmestí už ani spoj navyše, to by musela byť dráha úplne segregovaná a jazdiť na nej jediná linka.
V Miláne celkovo jazdia dosť dynamicky. Čo som videl videá, takmer storočný Peter Witt, plná jazda proti hrotu do výhybky a pod plnou jazdou prejazd križovatky, pričom z odbočky po hrote to išlo už aspoň 30 km/h. Za veľkého rachotu. Dobrzďovanie do zastávky a otváranie dverí za jazdy pri 15 km/h.
Chcel som si spraviť výlet do Milána, sú letenky super lacné, spiatočná za 32€ priamo z BA. Zatiaľ som nezohnal nikoho do partie...
V Rači ukončovať regio busy? Veď L3 nestíha absolútne v špičke.
Na Zlatých zase do L4 s každým druhým spojom?
DPB nevie ani svoje línky vrátiť do pôvodného stavu pred obmedzením alebo posilniť spoje, kde sa nestíha.
Treba si pozrieť na TyRúre videá z Milána. Pretože rýchle prelety zo Salzburgu či Pardubíc sú tu známe. Ale v Miláne to vyzerá ako Ohio Brass (šíra trať, výhybky a kríženia sú moderné) ale jazdí sa po tom, akoby tam drôty ani neboli.
Tu napríklad: https://youtu.be/TxNG4627cLc?si=lcppFXqbUpOtLvvM
Pozeral som videa z kabiny trolejbusovych liniek ktore boli pred mnohymi rokmi pridane na Youtube, a vsimol som si ze pri kazdej vyhybke musel voz spomalit. Nejake lepsie riesenie existuje?
Československo, rok 1986. Moderné počítačom riadené systémy zachytené na čiernobiely film. Trošku som zabudol, že informatika vznikala v časoch, kedy sa ešte bežne používali ČB filmy.
Pre cesty nemôžeš rátať len šírku 3m pre pruh, patrí tam ešte bezpečný odstup od obrubníkov, čo je 0,5m. Minimálna šírka nástupištia je 1,5m, ak tam bude zábradlie (čo by malo byť), pridaj minimálne 0,25m.
A si si istý že vyosenie cesty do priestoru súčasného nástupišťa by stačilo na to aby si vytvoril priestor na električkové nástupišťa?
Lebo hneď vedľa máš Chatamov areál z ktorého ubrať nevieš, a pre priebežné pruhy by si potreboval menší uhol ako je dnes pre vjazd do zastávky. Plus si myslím že by bolo nutné aby električková zastávka vedela poňať dve súpravy (čo je väčšia dĺžka ako má dnes autobusová zastávka), aby sa ti nestalo že L9 príde za L4 a zostane visieť do križovatky.
Tak hlavne by sa musel ubrat pol pruh pri River Parku, aby sa cesta on posunula a vytvorila priestor na zastavku v smere do mesta.
V smere do KV ma autobus zastavku na ceste o sirke cca 5 az 5,2m (s metrom som tam nebehal) - kusok odtial ma Kralovske udolie pre autobus cca 3,2m. Takze by si mierne vyosil cestu, aby tam bolo miesto. Alebo by sa tam mohla spravit integrovana zastavka a hned by si vedel daj aj velkoryse zastavky.
Ale ako som pisal, ak by to niekto vedel normalne zaznacit, bolo by to lepsie ako "cca" ci "odhad", ale nemyslim si, ze zastavky by tam boli uzsie ako sucasny Chatam sofer.
Áno, zrušiť Kráľovské údolie ak by na Chatamovi vedela stáť aj L9 by zmysel dávalo, len sa mi opticky zdá že nástupišťa sa tam nemôžu zmestiť. Ak sa mýlim, tak nie je o čom
Uprimne s postavenim Vodnej veze by sa malo zvazit posunut Chatam sofera pred krizovatku do Tunela, aby tam mohla stat 4 aj 9, resp. sucasne zastavky nechat ako obcasne/pre linky odbacajuce z Tunela/do Tunela od Mosta SNP. A potom pripadne zrusit Kralovske udolie.
Pred tunelom ulica ma 28,5m na sirku (od travy pri River Parku po chodnik na zastavke autobusu), takze ak si dame 4x3m na cestu, 1x3,5m na zastavku autobusov, 7 metrov pre elektricky, ostane ti cca 6 metrov, teda 3 a 3 metre pre zastavku. Niekto sikovnejsi by to mozno mohol skusit hodit a zakreslit do mapy/schemy.
Akou linkou cestuješ? Lebo pri L4 to ešte beriem, ale pri L9 ktorá nestojí na Chatamovi by zrušenie Kráľovského údolia bola celkom facka pre ľudí do River Parku (alebo Vydrice).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david11
Treba sa pozerať na územie okolo..