Reply on: Ike #254241:
Osobne by som s tým súhlasil. Ale spomenul som si, že v Paríži RATP trvá na tom, že sa nastupuje prednými dverami a lístok si treba označiť v dohľade vodiča. Zadnými dverami je možné len vystúpiť. RATP aj tvrdohlavo nakupovali autobusy v dvojdverovom prevedení (krátke, u kĺbových by to nešlo) a len v posledných rokoch sa objavili mestské autobusy podobajúce sa ne tie z civilizovaných krajín - ale nástup prednými dverami ostal.Nakoniec Francúzi robia veľa vecí naopak, takže príklad by som si z nich nebral. Pokiaľ viem, tak ružové skladacie vodičské preukazy tam skončia až v roku 2033. A to sú tie vodičáky z papiera, u nás mali plastový obal (tí, čo sa narodili v minulom storočí si to majú šancu pamätať). Aj ja som mal tú ich ružovú skladačku, keď som tam pár rokov prebýval, našťastie som to už vymenil naspäť.
Naspäť k dverám: Objem prepravy v Paríži je určite väčší ako v Bratislave, ale zjavne sa nad tým zamýšľajú vlastnou logikou a nástupu všetkými dverami sa bránia.
bobitwo
Autobusová stanica na Nivoch nie je využívaná tak, ako sa čakalo, lebo Arriva odmieta platiť, lebo že vraj to je veľa. Prečo máš živiť ja neviem 90 nástupíšť, keď sa ich reálne využíva čo ja viem 40? Ale keď si dáš tú námahu a porovnáš, že čo ponúka AS Nivy a za akú cenu a čo ponúkajú iné autobusové stanice, tak cena je adekvátna. Samozrejme natíska sa otázka, ako som povedal, čo keď súčasný majitelia infraštruktúry nevyhrajú nový tender, čo to spraví s cenami.