Reply on: Beus #25372:
Ad zvrátená konštrukcia ULF-a: Vieš o nejakej lepšej koncepcii plne NP tramwaye s takouto výškou podlahy? Mimochodom, ULF, ktorému sa neustále predhadzuje, že je ťažký, má 7 ton na nápravu, niektoré podľa môjho názoru skutočne zvrátené konštrukcie majú aj 10.Designovo sú mojimi favoritom Cityrunner a Eurotram, technicky ULF. Designovo aj technicky mimoriadne zvráteným sa mi zdá byť napr. Combino-Úplatkíno.
A aj tak sú to len akademické debaty, v BA by aj tak v živote jazdiť nemohol, celkom by som rád videl ako by si ULF poradil so samovygľajzovacou výhybkou č. 1 na slávnej otočke BA Hbf.:-)).
I.
).
Spectre
Interier to malo o trochu lepsi, ako Citaro, ale nie zas tak, aby to malo nejaky velky vplyv na moje pohodlie. Narozdiel od Citara to bolo 100% NP, co hodnotim, ako velke plus. V 15m variante je to vsak o nicom. Celkovo 15m autobusy su tak na primestsku dopravu. Do mesta nie. Keby to pozmeneny interier a normalny (rozumej: NAFTOVY
Na praktickost a ucelovost Solarisu (aj cez rozporuplny dizajn) sa vsak MAN ani Citaro jednoducho nechyta.