Reply on: Martin Fundárek #25401:
Ono riziko privretia myslim pri pouziti dnesnych modernych dveri nie je az taky problem, ono ked to narazi na prekazku, tak sa to zas otvori, ako to pozname z vytahov.
.

Myslel som to tak, ze bez zavinenia cudzim vodicom (ineho vozu nez toho co vyglajznil)
Aj keď s tebou v podstate súhlasím len pripomeniem, že aj autobus má stále svoje nezastupiteľné miesto v premávke MHD.
(bez medzier)
(bez medzier)
Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB
Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3.
a zaradime na predok supravy
Sarko
Riadiace a riadené vozne električiek nájdeš v bežnej praxi napr. na trenčianskoteplických električkách. Akurát je tu problém, že v riadiacom vozidle je tiež potrebné miesto vodiča, čo uberie z kapacitnosti, zvlášť, ak také vozidlo bude len jednosmerné. Trenčianskoteplické električky sú obojsmerné, takže tu to zmysel má.