Reply on: zakaznik #253174:
Predpokladám, že tranzit tam bude minimálny, lebo je to strašne kľukatá, pomalá a netraktívna trasa. Navyše celá v zóne 30. Môžeme tu písať a diskutovať koľko chceme, realita je taká, že sa zachová súčasné obratisko a bloková sľučka cez Cintorínsku a Rajskú. Čo síce z dopravného hľadiska nie je nejaké extra terno z hľadiska dopravnej obslužnosti centra mesta (je relatívne ďaleko od Laurinskej / Nám. SNP) a prestup na električky je tam aj tak až druhoradý. Väčšina ľudí, ktorí tam prídu trolejbusom, už ďalej prestupovať nemusia, presunú sa peši. Kto chce ísť ďalej, ten využije iné spoje (napr. z trolejbusov prestúpi na Autobsuovej stanici na 70 smer Most SNP, resp. na linku 42 na Hodžovo nám. a odtiaľ peši). Ja by som rád trolejbus potiahol bližšie k historickému jadru mesta, ale primárne kvôli lepšej dopravnej obslužnosti. Prestup na električky je až druhoradým benefitom. Preto ani neriešim nejaké "prestupy na hrane", aj tak by boli iba pre malú časť prestupujúcich.
bobitwo
Takže áno, ak sa oháňaš ľuďmi, čo majú cestovať tým spojom, tak by si ich mal vedieť kvantifikovať.