Reply on: zakaznik #253157:
A to si predstav , že ešte aj teraz je kopec nemúdrych ľudí , kedy by s kúpou bytov dostali do vienka za zostatkové ceny / po odpisoch/ aj parkovacie miesta vrátane niektorých stavieb, chodníkov a ciest . Nehovoriac o tom, ako sa ľahko sa dostali obce po údajnej revolúcii k cestám , chodníkom , ktoré vôbec nevybudovali a dnes vďaka rôznym parkovným, či inými poplatkami rujnujú obyvateľov. A o tom to je. Všetko proti občanom, len aby si panstvo mamom nahonobil. 
tr3mp
"2 pruhy z Prístavného mosta smer Centrum" je tento https://maps.app.goo.gl/mc3aEE5bvfKXMU1s9 jeden pruh?
Perličkou počítania je, že údajne sa do jedného pruhu zlučuje 6-7 pruhov, ale zanedbá sa, že pred podjazdom je tak či tak zúženie len na tri pruhy: https://maps.app.goo.gl/qrnB3SeeShLRhxXp7. Ak by pred týmto zúžením vstupovalo do úseku aj 10 pruhov, tu bude stále obmedzenie na tri pruhy. Za ním pokračujú 3 pruhy (2 vpravo na Prievozskú a jeden po Bajkalskej) + 1 jeden bus pruh. Pruhov je za týmto miesto vlastne viac, keď teda chceme celú analýzu obmedziť len na počet pruhov
Bus pruhy v podjazde pod Prievozskou sú (hoci sa to nezdá) najmä na zlepšenie plynulosti IAD - je omnoho jednoduchšie sa zaradiť na Bajkalskú od Prievozskej, keďže sa prednosť dáva len autobusom, ktoré jazdia zriedka. Bez nich by sa na zjazdových rampách tvorili väčšie kolóny. Takže smelo do rušenia bus pruhu