Čo to je s L71 a L40?? Na L71 vraveli, že budú len megatrolejbusy, dnes sú aj inšie staršie vypravovane na L71. A najvac co ma nastvalo je L40 co ma 2-3 autobusy ved to je trolejbusova linka. Nerozumiem.
A chcel by si stále prestupovať z autobusu na električku na ZSTNM??? Viem že to riešenie nebolo ideálne ale podľa mňa toto bola najlepšia možnosť výluky aká mohla byť
Dnes vyznacili male casti bus pruhov a zastavku Palace, mate niekto info ci bude jednokolajka alebo zase statie v kolonach v X4 ktora sem-tam niekedy pride?
To isté máš teraz. Ani na Búdkovej sa nekopia L41 a L44 a svoje hlavné konečné aj so sociálkami majú na Hlavnej a Kolibe. Navyše L44 od Kamzíka skôr meškáva, takže Hodžovo by bola akurát tak na vyrovnávanie času vždy jedného vozidla. Kollárko pre L41 to isté, keďže aj Palisády zvyknú byť zasekané k Hodžku.
Či sa stihne dobýjať to neviem. No sám som presvedčený, že úsek Búdková-Kollárovo a Hroboňova-Sokolská plus prestávkovanie na troleji na Hlavnej by malo TNSku postačovať na úseku 1,9 km Drotárskej a Matúšovej a 750 m od Sokolskej na Hlavnú na batérie.
Stíhali by sa TNS 12 pri kratšej trase dobíjať? Plus na Kollárovom námestí nie je veľmi priestor na odstavenie viac ako jedného vozidla, takže by aj tak musel byť ostrý obrat (a ani na Hodžovom námestí nie je ideálny stav mať konečnú pre dennú linku)