Reply on: galiyosha #25282:
Kazdy ma rad take vozidla, ake mu v case jeho detstva jazdili k baraku. Preto mam napriklad ja rad 9Tr a v zeleznici Pershingy (163) a nemam rad Ikarusy 280 a v zeleznici Laminatky (240). Kalap dole pred madarskymi konstruktermi, ktori dokazali vyrobit take neznicitelne a trvacne vozidlo. Ale predsa len Ikarus patri do 70. a 80. rokov rovnako ako SL11 a 9Tr, a nie do "nultych" rokov 21. storocia.
D3k0: nadherne sci-fi, strasne sa vam podarilo - hlavne ten CP linky 31, ten bol nadherny

J
Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.