Vladimír: No ja som to myslel, že na žačiatok. Vlastne namiesto 12 liniek by ich bolo 10. Stále veľa, ale predsa len menej.
Vlastne by sa tým dosť zmenilo, ale celkový systém by ostal zachovaný.
Samozrejme celkové prepracovanie linkového vedenia by bolo lepšie.
Ja som len chcel vedieť od vás či je to dobrý nápad, lebo väšinou zabudnem na niektoré zápory.
Vlastne by sa tým dosť zmenilo, ale celkový systém by ostal zachovaný.
Samozrejme celkové prepracovanie linkového vedenia by bolo lepšie.
Ja som len chcel vedieť od vás či je to dobrý nápad, lebo väšinou zabudnem na niektoré zápory.
J
Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.