Mňa by zaujímalo, ako v posledných mesiacoch zavedené tarifné opatrenia ZSSK ovplyvnili používanie integrovaných lístkov, najmä na železniciach, prípadne presmerovali ľudí do PAD.
Napríklad môžem za seba povedať, že dlhé roky som nechápal ľudí s nárokom na bezplatnú prepravu na železniciach, ktorí jazdili z Cífera do Trnavy autobusom, najmä keď idú v podobných časoch( v súčasnosti Cífer-TT AMS: 10, vlak:13, TT-Cífer AMS: 33, vlak:39) a autobusu to trvá dlhšie. V súčasnosti už chápem a sám, hoc fanúšik železníc, na občasné presuny do TT využívam prioritne AMS(už nemám nárok na BP, ale aj keby som mal, tak by som dôkladne zvážil AMS).
Napríklad môžem za seba povedať, že dlhé roky som nechápal ľudí s nárokom na bezplatnú prepravu na železniciach, ktorí jazdili z Cífera do Trnavy autobusom, najmä keď idú v podobných časoch( v súčasnosti Cífer-TT AMS: 10, vlak:13, TT-Cífer AMS: 33, vlak:39) a autobusu to trvá dlhšie. V súčasnosti už chápem a sám, hoc fanúšik železníc, na občasné presuny do TT využívam prioritne AMS(už nemám nárok na BP, ale aj keby som mal, tak by som dôkladne zvážil AMS).
Peon
Dúfam, že sa tam naozaj dá kúpiť aj 24-hodinový do zásoby s nutnosťou jeho označenia alebo aspoň si navoliť iný čas / dátum začiatku platnosti.
V minulosti si pamätám že sa vo Viedni 24-hodinové lístky z automatu museli označovať. Takže keď som decembri na lístku nenašiel miesto na označenie, tak napriek vyznačenej platnosti som sa bol pre istotu opýtať v zákazníckom centre ÖBB.