A čo sa týka automatov ÖBB napr. v Hainburgu, tak tie ponúkajú jednorazové lístky s platnosťou na najbližší odchod vlaku (s možnosťou vybrať si aj neskoršie spojenie).
Mimo Viedne v regióne [VOR], som tuším označovače ešte nevidel alebo sa mýlim?
Žeby tie automaty boli ÖBB a tie pri vstupoch do metra Wiener Linien?
Tie železničné majú (na rozdiel od minulosti) z jazykov iba nemčinu, angličtinu a taliančinu.
Tie druhé naďalej napr. aj češtinu a slovenčinu (ak sa to za posledné mesiace nezmenilo).
Automaticky mi to dalo platnosť od výdaja (pravdepodobne som si teda nevšimol možnosť vybrať si alternatívne platnosť až od označenia).
Mňa by zaujímalo, ako v posledných mesiacoch zavedené tarifné opatrenia ZSSK ovplyvnili používanie integrovaných lístkov, najmä na železniciach, prípadne presmerovali ľudí do PAD.
Napríklad môžem za seba povedať, že dlhé roky som nechápal ľudí s nárokom na bezplatnú prepravu na železniciach, ktorí jazdili z Cífera do Trnavy autobusom, najmä keď idú v podobných časoch( v súčasnosti Cífer-TT AMS: 10, vlak:13, TT-Cífer AMS: 33, vlak:39) a autobusu to trvá dlhšie. V súčasnosti už chápem a sám, hoc fanúšik železníc, na občasné presuny do TT využívam prioritne AMS(už nemám nárok na BP, ale aj keby som mal, tak by som dôkladne zvážil AMS).
Inak teraz som si všimol, prečo sa neuprace L36 a L216? Mohli by mať podobnú trasu a ísť v peknom 30 minútovom preklade. Namiesto toho 36 ignoruje nemocnicu a interval náhodný, ale nikde nie rovnomerný.
Automaty ÖBB toto robili už snáď 20 rokov dozadu. Týkalo sa to aj lístkov na jednu cestu. Bola tam možnosť zvoliť si, či majú lístky platiť okamžite alebo až od označenia, pričom predvolená bola okamžitá platnosť. Doteraz si pamätám, ako som si takto nechtiac kúpil štyri "predznačené" JCL - a potom ich označoval podľa potreby dúfajúc, že to v prípade potreby s revízormi vykecám...
V akom automate si to kupoval? Ja som začiatkom roka v automatoch pri vstupe do metra kupoval 24-hodinový ktorý bolo treba označiť a nevšimol som si že by tam bola možnosť platnosti od výdaja.
Mňa nedávno (december 2024) prekvapilo vo Viedni na Hauptbahnhofe, že 24-hodinový papierový lístok z automatu má vyznačený začiatok aj koniec platnosti - od okamihu výdaja 24 hodín.
Dúfam, že sa tam naozaj dá kúpiť aj 24-hodinový do zásoby s nutnosťou jeho označenia alebo aspoň si navoliť iný čas / dátum začiatku platnosti.
V minulosti si pamätám že sa vo Viedni 24-hodinové lístky z automatu museli označovať. Takže keď som decembri na lístku nenašiel miesto na označenie, tak napriek vyznačenej platnosti som sa bol pre istotu opýtať v zákazníckom centre ÖBB.
65 má dlhočiznú trasu s viacerými pravidelne upchatými miestami. Ak uviazne po Trnávku, možno vypravia záložák z jedného alebo druhého depa, ale ak uviazne na Tuhovskej a Vajnorskom nadjazde, záložák nepomôže.
Teraz, keď viem o zrušení linky 59, som práve premýšľal, či by sme nemohli urobiť menšiu autobusovú linku z Na Pántoch do Rača. V žiadnom vedec na dopravu, takže sa nehnevajte
Preto si myslím že by bola vhodne aby ostala linka 7 v úseku Vinohrady-Stanica aj ráno aj poobede...
Ráno 5 minút poobede 8
Ako alternatívne spojenie...
32 minútové koliecko takže ráno by to zhltlo 8 poradí, poobede 5
Áno nebolo by to vhodné z dôvodu že by to bolo nepravidelne...
Ale ták K2S by sa uživili tam a stačili by a aspoň by jazdili a tým pádom by sme sa ich vedeli zbaviť skôr
Denne by takto vychádzalo 12K2
4 pre linku 1 a 8 pre linku 7
No dobre ale iba o 26 osôb (pri 8 os. na m2, čo je dosť veľa). Zrušením 6 spojov 7 za hodinu sa zníži kapacita po Vinohrady o 1980 ľudí, avšak pôjdu navyše 3 spoje 3 s kapacitou 1068 ľudí. Takže, ak dobre počítam v úseku Blumentál - Vinohrady sa zníži kapacita v poobednej špičke o 912 ľudí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike