Mňa by zaujímalo, ako v posledných mesiacoch zavedené tarifné opatrenia ZSSK ovplyvnili používanie integrovaných lístkov, najmä na železniciach, prípadne presmerovali ľudí do PAD.
Napríklad môžem za seba povedať, že dlhé roky som nechápal ľudí s nárokom na bezplatnú prepravu na železniciach, ktorí jazdili z Cífera do Trnavy autobusom, najmä keď idú v podobných časoch( v súčasnosti Cífer-TT AMS: 10, vlak:13, TT-Cífer AMS: 33, vlak:39) a autobusu to trvá dlhšie. V súčasnosti už chápem a sám, hoc fanúšik železníc, na občasné presuny do TT využívam prioritne AMS(už nemám nárok na BP, ale aj keby som mal, tak by som dôkladne zvážil AMS).
Napríklad môžem za seba povedať, že dlhé roky som nechápal ľudí s nárokom na bezplatnú prepravu na železniciach, ktorí jazdili z Cífera do Trnavy autobusom, najmä keď idú v podobných časoch( v súčasnosti Cífer-TT AMS: 10, vlak:13, TT-Cífer AMS: 33, vlak:39) a autobusu to trvá dlhšie. V súčasnosti už chápem a sám, hoc fanúšik železníc, na občasné presuny do TT využívam prioritne AMS(už nemám nárok na BP, ale aj keby som mal, tak by som dôkladne zvážil AMS).
Dispecer