Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #251841:
Prípadne robiť židáky typu 49/10 alebo 3/21 😂
Reply on: andrejandrej #251839:
Áno, tá úžasná výhoda chodiť za cca. tie isté peniaze do práce dvakrát denne 😃.
Reply on: andrejandrej #251839:
Si ho moc nepochopil. Nepíše o súčasných delených. A ani dnes nie sú všetky tak dlhé ako píšeš.
Reply on: si #251836:
Delené služby sú 8 - 10 hodinové. Plus príplatok za delenú službu. A môžeš sa naobedovať doma a schrupnúť si na gauči.
Reply on: 6503 #251837:
Ta Praha je najlepsi tester Turkov v EU. 😁
Reply on: Ma178rek #251835:
to je pri tejto teme uplne primarna otazka....
sekundarna su vodici pretoze ak posilnis spicku (hoc na ukor sedla/vecera/weekendu) tak Ti zaroven vzrastie poziadavka na mnozstvo vodicov ktorych na to potrebujes (a zaroven sa Ti zvysi podiel "nezaujimavych" sluzieb typu kolo na rannej spicke a kolo na poobednej, pre vodica zadrbany cely den a pritom odrobi len par malo hodin)
a az ako tercialna otazka je myslim dnes dostatok vozov (aj ked sucasna spravkovost obvzlast pri elektrickach skoda do toho tiez trosku hadze vidle)
Reply on: si #251834:
To je už iná téma... Posilniť by sa dalo hocičo ale na úkor ostatných liniek iba ...
Škoda no že mesto nechce nejaké zvysenie výkonov...
Reply on: Ma178rek #251833:
nuz, a kedze si mesto navysenie dopravnych vykonov neobjednaVallo, tak sa zaroven musis zamysliet nad tym kde na to zas prislusne vykony okresat.....
Len tak som sa zamýšľal že čo by urobilo zlepšenie ranného intervalu v kritickom čase na 3-4 minúty pri linkách 3,4,(7),9
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách

A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.
Reply on: Andrej #251831:
Keby sa toho chopil nejaký odborník (nie v hanlivom zmysle), tak tam zelene vie byť kľudne viac než teraz, a nebude slúžiť ako kôš a WC.
Reply on: Color #251830:
Prečo musí byť na každom voľnom pozemku postavené niečo "zmysluplné"? Zeleň tu nemôžeme mať?
Reply on: Viko #251829:
OK, vraciame sa na začiatok. Neotvoríš si stánok, lebo pozemok ti nepatrí a máš na ňom zle nivelovaný trávnik, nejakú zeleň v spoločenskej hodnote 20 € a smeti.
Komu patrí a prečo na ňom nie je niečo zmysluplné je gro mojej pôvodnej otázky v #251818.
Reply on: Color #251825:
Keby to malo byť také výhodné, už dávno by si tam niekto otvoril stánok.
Reply on: Color #251825:
Tieto malé prevádzky sa už neoplatia a naviac ľudia cestujúci MHD patria najmä k nízkopríjmových skupinám
Reply on: S499.1023 #251826:
V OC Einsteinova 😁
Reply on: Joyki #251820:
Také metre kde predávajú? Tiež v Auparku?
Reply on: MatejBA #251821:
S dátami sa nedá nesúhlasiť, ale stále za za taký krátky čas dá kúpiť pečivo/sendvič/minerálka. Frekvencia cestujúcich je tam vysoká, priestor je v dosť zlom stave, mohlo by to majiteľovi pozemku ekonomicky vychádzať (tých možných využití nejakého malého priestoru na takomto mieste je viac). A to aj v prípade, že vedľa je celý Aupark. Prečo sú v ňom malé franšízy potravín, trafika či pekárne, keď sa všetko dá kúpiť rovno oproti nim v Kraji? Buď sa špecializujú, alebo niekto chce zobrať colu do ruky a za 10 sekúnd odchádzať. Tak v takomto café/pekárni to môže byť všetko v jednom a tentokrát naozaj do 20 metrov od hrany. Komu môže prekážať dodatočný komfort? Teraz je tu ničovaté nič. Veď za toto by mal hlasovať každý šotouš - rovných 100% tu sa vyskytujúcich ľudí sú cestujúci MHD.
Edit: Mať tu ešte doručovacie boxy, jednak by nikomu esteticky nevadili, druhak pri tej frekvencii spojov by pre tých, čo to majú po ceste, mohlo dávať zmysel si to objednať sem a vyzdvihnutie vyriešiť medzi dvoma spojmi. Zásobovanie sa dá vyriešiť, z nájazdu je tam prakticky celý jeden pruh, dnes vyzebrovaný.
Nie je to ani s preháňaním pravda s tými 20 metrami, ale som zvyknutý, že v tomto meste sa plytvanie priestorom preferuje. Niečo by tam byť mohlo, prestupuje tam tretina 88 a štvrtina 80 (zvyšok na Zochovej), ďalšia časť sú ľudia vypľutí z Auparku.
Ale dobre, tak sa opýtam inak, a teraz už možno na investíciu z mestských peňazí: Bude sa tá zastávka rozširovať? Keď sa tam vystupuje, nastupuje, prebieha a odchádza po príchode dvoch 18m vozov, je to úplná tlačenica.
Reply on: samkoh #251822:
Keď som robil v Digitál Parku, tak väčšina chodila na Dvory, ak teda nešli nakupovať do Auparku, lebo smer centrum tam bol jednoduchý prístup, ako sa motať cez Aupark.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.