Radšej to nerozoberajme. Pokiaľ ide o mňa, tak si myslím, že ak je niečo nutnosť, tak sa to bez toho nedá. Ale ešte raz, nerozoberajme tu opäť takéto somariny, lebo už na to nemám dosť síl.
Pre mňa-za mňa si papagájujte "že sa to nedá" do bezvedomia. Ja som len napísal, že nemám rád, ak ma niekto parafrázuje výrazmi, ktoré som nepovedal. A sám isto uznáš, že medzi "to sa nedá" a "je to nutnosť" je priepastný rozdiel.
Čiže ako budeme prezentovať môj a Igorkov názor? Ak nemôžeme napísať "že sa to nedá", tak napíšeme, že "to nie je nutnosť" (to okienko). Tak?
Re #24998 Sarko: Trvám na svojom pôvodnom tvrdení. Nevím pol dôvodu na to, aby sa do niektorých liniek nastupovalo prednými dverami. Neexistuje žiaden logicky zdôvodniteľný dôvod na takéto ustanovenie. Počet cestujúcich bez platného CL nie je a nemôže byť dôvodom, pretože sa stavím, že na spomínané linky nezavíta revízor ako je rok dlhý a to je vec DPB. Ak má úniky tržieb, môže tam poslať revízorov častejšie a to by sa videlo, aby sa z tých 1400-korunových pokút prevádzka linky nevykryla.
Na záver už stokrát povedané - na časť problematických cestujúcich NEMÔŽE doplácať väčšina. V opačnom prípade sa dopravca v očiach čestného cestujúceho sám zhadzuje.
Vlado, Ty si ale nepleť Košice s Bratislavou. Predsa nie je problém mať rozdelené linky pre nástup všetkými dvermi a linky pre nástup len cez prvé dvere. Ak budú 2 takéto podmienky, ešte neznamená, že to bude hneď ako v KE s viacerými rozličnými podmienkami. Viacerí tu tiež naznačili, že vyťaženosť pretriasaných liniek je slabá.
Nechytaj ma za slovíčka, ktoré som nenapísal, OK? Napísal som, že je to nutnosť a nie, že sa to nedá. Niekto napíše, že niečo nepôjde, tak už papagájujete "nedá sa" a keď, že niečo nutné je, tak tiež, že bez toho "sa nedá". Hrozné s vami... '-)
Ale ved ani ja nie som ziaden filmovy kritik, ale proste som mal pocit, ze tych 30 minut by pri troche snahy mohli naplnit omnoho zaujimavejsimi a ucelnejsimi informaciami. Len si dovolim podotknut, ze sa jedna o cisto moj subjektivny nazor hoc prezentovany s takou vervou, ako keby mal budit zdanie nejakej objektivity.
Re #24986 Vladimír: Myslim, ze si moju kritiku nepochopil. Ad to "socialisticko-budovatelske dokumentaristicke dedicstvo" (slovo dokumentaristicke je v tom kontexte dolezite) -- skus si niekedy pozriet archivny Ceskoslovensky filmovy tyzdennik, najdes v nom presne to iste, co v dokumente o CHZ: (takmer) nulovy obsah, prisernu hudbu, pateticky komentar a prazdne zabery na kadeco ine, len nie CHZ. Fakt mi len chybala reportaz o tom, ako krava v dakom druzstve doji na 135 %... Jednoducho, ten dokument bol podla mna odflaknuty (tak ako vacsina produkcie STV).
Neviem, co si zazil ty, ale raz ked bola ohromna zapcha okolo Bajkalskej, isiel som 39-nou na internat, platnost listka mi medzitym skoncila. A co sa nestalo - stretol som revizora. No ale ten mi to bez problemov uznal, kedze na listku je oznaceny nielen cas, ale aj nastupna zastavka, a vedel aka je nominalna dlzka cesty. Ak nie su nejake pochybnosti, musi to urcite uznat, co je aj v prepravnom poriadku. Keby si ale chcel potom prestupovat, s tym su uz problemy.
Ja osobne mam elektricenku a tak ma to netrapi...;)
Inak k plateniu za kilometre - to by sa technicky realizovalo nesmierne zlozito. Vo vlakoch a medzimestskej doprave to ide, ale tam su dlzky cesty obycajne radovo dlhsie, cize tam strata casu spojena s vystavenim listka nie je problemom.
Preco nieje kilometrova sadzba ved aj vo vlaku a v autobusoch SAD platime za kilometre a nie za cas v zapche a meskanie.To ze je listok priestupny je aj tak na nic lebo pri cakani na dalsi spoj i tak prepadne! Revizory meskanie a cakanie v zapche netoleroluju a nedovoluju oznacit dalsi listok ak len 1min je neplatny!
Nechapem,preco neaktualizujete linku 9.Ta elektricka do Ruzinova vobec nechodi a to uz pekne dlho.A este je tam datum aktualizacie 7.1.2004.Ta dnesna doba...
Ja si myslím, že dokument bol pripravený pre každého diváka a jeho cieľom nebola podrobná technická dokumentácia ČHŽ. Skôr šlo o také priblíženie, čo na Slovensku máme. A prečo socialisticko-budovateľské dedičstvo? Ak môžeme byť na niečo hrdí, prečo to nepovedať?
Ja som na webe nasiel sumu 23 tisic. To je uz celkom slusna palka.
Co sa tyka toho dokumentu o CHZ tak neviem, mozno som prilis narocny, ale podla mna nestal zavela. Celkovo bol pomerne prazdny, niektore pasaze boli takmer uplne nepozeratelne -- natocene v plnom sulade so socialisticko-budovatelskym dokumentaristickym dedicstvom: pateticka hudba, nepocuvatelne opisy malebnosti okolitej krajiny, prazdne zabery na santacie sa deti na kolajisku... Navyse bol este z roku 1995.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
Nechytaj ma za slovíčka, ktoré som nenapísal, OK?