Reply on: ufo #25003:
Žlelzničiar je čistokrvný magor, 7-8 osob na m2 je čiste teoretické číslo, ktoré sa nedá v praxi dosiahnuť. Bežná prevádzka MHD, to nie sú pokusy o zápis do Guinness Book of Records ani linka 39 s hyperstlačiteľnými študentami.Trepú nezmysly, populistické kecy. BA by v súčasnosti miesto elektronického systému podstatne viac pomohol systém 4CPO (4 Cedule Plechové Osvetlené) a čisté, kultúrne, nerozpadávajúce sa a neposprejované vozy. Kiež by radšej sprevádzkovali hlásenie zastávok, to je podstatne užitočnejšie a za menej peňazí.
I.
Sarko
OK, síce sa vytvorí databáza na WAPe, ale ešte stále je potrebné doriešiť kopec ďalších "detailov". V prvom rade, ako som už spomínal, dať revízorom väčšie právomoci verejného činiteľa. Napr. čierny pasažier nemá žiadne doklady. Ako ho donúti revízor, aby vyčkal do príchodu polície? Stačí, že je len šikovnejší, vyšmykne sa a utečie. V horšom prípade môže na revízora fyzicky zaútočiť alebo vytasiť búchačku a čo potom? Nech mi nikto netvrdí, že niečo také nehrozí, keď k podobným prípadom dochádza. Revízori by mali byť podľa môjho názoru špeciálne školení, prejsť špeciálnymi previerkami, byť špeciálne platení (aby boli nepodplatiteľní) a mať dostatok právomoci. Taký "zbor" revízorov by DP stál viac, preto by bolo lepšie radšej vyzbrojiť menší zbor, ako armádu agresívnych a neškolených ľudí. Hovorím to preto, že medzi súčasnými revízormi sa vyskytujú aj kriminálnici, ktorí chodia "zlými chodníčkami" nielen mimo MHD, ale dokonca aj pri výkone služby.