Ja hotovosť nenosím a som si istý, že ak by si o nefunkčnosti terminálu nebol informovaný pred tankovaním, tak by ti žiadnu pokutu nedali (narozdiel od DPB)
Čiže si nezaplatil? Mne by to teda nenapadlo. Hľadal by som riešenie, ako zaplatiť. Aj tak obvykle mám so sebou toľko hotovosti, že mi to na jedno natankovanie stačí.
Ale to Brno sa mi zdá byť zle - to aby som mal so sebou vždy aspoň jeden papierový lístok pre prípad, že im vo vozidle nebudú fungovať terminály?
Tak v Brne musíš mať so sebou pre istotu aj papierový lístok, viď https://www.pipniajed.cz/ - "Může se stát, že platba kartou není dočasně k dispozici. V takovém případě ti to terminál jasně oznámí a vyzve tě, abys použil papírovou jízdenku."
Toto je jeden z problémov, ktorý v aute vôbec nemusím riešiť. Pamätám si, ako som krátke obdobie cestoval tak, že som si kupoval lístok z predplatenej karty v buse. Často sa stalo, že nefungoval terminál (v tých časoch jediný vo vozidle) a naozaj sa mi nechcelo predierať preplneným vozidlom za vodičom.
V PP je definovaný hlúpy postup kedy máš ísť za vodičom a ten ti potom umožní bezplatnú prepravu (ak ťa teda namiesto toho nepošle do riti, ako je bežnou praxou). Pritom neverím že neexistujú logy ktorými by sa dalo preukázať že cestujúci si naozaj nemohol kúpiť lístok.
Stalo sa niekedy niekomu, že by revízor "odpustil" pokutu, keď napríklad nefungovali terminály vo vozidle? Dosť často tu totiž pribúdajú podobné príspevky, v ktorých sú revízori kritizovaní za neľudský prístup. Jasné, že veľakrát bol revízor v práve, avšak ak naozaj nefungovali terminály (to by sa malo dať nejako overiť), tak v takom prípade by revízor mohol urobiť ústupok.
Ten pocit keď nejdú terminály v električke tak si hneď kúpiš sms lístok a príde revízor a aj keď sa snažis mu vysvetliť, že to naozaj nešlo a hneď som si kúpil sms lístok, tak ťa stiahne o 80€. Posielam pozdravy
Pár krát so tak zastavil, v smere na Radlinského sa mi to kvôli systému VETRA vždy vypomstilo a musel som výhybku prehadzovať ručne. V opačnom smere sa to dá.
Je tam “wifi” vyhybka (vetra) ktorá je zabudovaná v zemi, taká krabička, akonáhle voz nad ňou prejde tak reaguje a blokuje/prestavuje. To je smer Americké/STU. V druhom smere pri K2S a Bkabíne nevidím až taký problém, tam vetra nieje.
Ahojte chalosi. Vedel by mi niekto odpovedat na moju otazku, ktoru som poslal do DPB ohladom dovodu, preco nemozu vodici elektriciek na zastavke Blumental zastavovat 2 elektricky za sebou, pokial ta druha sa zberacom neblizi k vzdusnej krizovatke? Napriklad K2S ako prva a za nou 3 s kabinou B. Ide o to, ze na tejto zastavke pocas spicky prechadza mnoho elin + busov a dost sa tam tvoria zapchy a este ked zbytocne caka druha elektricka kym odide ta pred nou, pripadne je tam autobus a elektricka caka kym autobus odide, pritom vyhybku moze kludne prehodit. Takuto odpoved som dostal z DPB infocentra : "podľa vyjadrenia príslušnej prevádzky električiek sa vodiči pri obsluhe o.i. riadia aj internými predpismi, ako napr. Dopravný a návestný predpis pre električkovú dopravu D1/1."
Ma178rek