Toto je jeden z problémov, ktorý v aute vôbec nemusím riešiť. Pamätám si, ako som krátke obdobie cestoval tak, že som si kupoval lístok z predplatenej karty v buse. Často sa stalo, že nefungoval terminál (v tých časoch jediný vo vozidle) a naozaj sa mi nechcelo predierať preplneným vozidlom za vodičom.
V PP je definovaný hlúpy postup kedy máš ísť za vodičom a ten ti potom umožní bezplatnú prepravu (ak ťa teda namiesto toho nepošle do riti, ako je bežnou praxou). Pritom neverím že neexistujú logy ktorými by sa dalo preukázať že cestujúci si naozaj nemohol kúpiť lístok.
Stalo sa niekedy niekomu, že by revízor "odpustil" pokutu, keď napríklad nefungovali terminály vo vozidle? Dosť často tu totiž pribúdajú podobné príspevky, v ktorých sú revízori kritizovaní za neľudský prístup. Jasné, že veľakrát bol revízor v práve, avšak ak naozaj nefungovali terminály (to by sa malo dať nejako overiť), tak v takom prípade by revízor mohol urobiť ústupok.
Ten pocit keď nejdú terminály v električke tak si hneď kúpiš sms lístok a príde revízor a aj keď sa snažis mu vysvetliť, že to naozaj nešlo a hneď som si kúpil sms lístok, tak ťa stiahne o 80€. Posielam pozdravy
Pár krát so tak zastavil, v smere na Radlinského sa mi to kvôli systému VETRA vždy vypomstilo a musel som výhybku prehadzovať ručne. V opačnom smere sa to dá.
Je tam “wifi” vyhybka (vetra) ktorá je zabudovaná v zemi, taká krabička, akonáhle voz nad ňou prejde tak reaguje a blokuje/prestavuje. To je smer Americké/STU. V druhom smere pri K2S a Bkabíne nevidím až taký problém, tam vetra nieje.
Ahojte chalosi. Vedel by mi niekto odpovedat na moju otazku, ktoru som poslal do DPB ohladom dovodu, preco nemozu vodici elektriciek na zastavke Blumental zastavovat 2 elektricky za sebou, pokial ta druha sa zberacom neblizi k vzdusnej krizovatke? Napriklad K2S ako prva a za nou 3 s kabinou B. Ide o to, ze na tejto zastavke pocas spicky prechadza mnoho elin + busov a dost sa tam tvoria zapchy a este ked zbytocne caka druha elektricka kym odide ta pred nou, pripadne je tam autobus a elektricka caka kym autobus odide, pritom vyhybku moze kludne prehodit. Takuto odpoved som dostal z DPB infocentra : "podľa vyjadrenia príslušnej prevádzky električiek sa vodiči pri obsluhe o.i. riadia aj internými predpismi, ako napr. Dopravný a návestný predpis pre električkovú dopravu D1/1."
Ten oznam je cista katastrofa, paci sa mi ako tam miesali este aj services. Len pisem vseobecne ze namiesto toho aby sa plietli rozne slova, malo by sa pouzit jedno slovo a hotovo.
Mne prirodzene ide do úst line pre trať a route pre linku. Čiže route 9 on the Ružinov line. Každopádne súhlasím že je to interchangeable a kľúč je používať to konzistentne, než riešiť kde jedno a kde druhé.
Ci sa v anglictine pouziva route alebo line dost zalezi na lokalnych podmienkach. Napriklad v Toronte sa pouziva "line" len pre linky metra a regionalnych vlakov; pre autobusy a elektricky je to "route".
Podla mna by bolo vhodne pouzivat jedno slovo pre vsetky druhy trakcie. Pokial je clovek aspon trochu inteligentny, bude rozumiet pojmu route pre 9, 39, S60, etc. Pouzivat odlisne slova pre drahy a autobusy zbytocne komplikuje situaciu.
Mne vadia dve veci:
"All other lines" keď kontextuálne nijak nevyplýva other than what?
Nočné linky a linky 3 a 9 jazdia každých 30 minút - bez referencie na to že 3 a 9 jazdia nonstop a ten 30 min interval je referencia na ich nočnú premávku (je to v kolónke 31. december). A ešte potom rozpis nočných liniek ktoré jazdia inak ako podľa toho oznamu jazdia nočné linky.
Proste bez kontextu totálny mišmaš. Ak si človek čo to robil prečíta tú čisto anglickú časť (tak ako v tvojom edite bez slovenského textu) tak mu musí byť jasné že to ide zle. A napriek tomu to tak odovzdal, a niekto nad ním to schválil a poslal to tlače...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0